AKADEMIA
GLOBALNEGO STARTUPU

Przejdź proces budowy, rozwoju i globalnego skalowania startupu SaaS
pod okiem Błażeja Abla – doświadczonego foundera i CEO
Landingi.com – 8 mln ARR, 60 osób, klienci z 80+ krajów

Akademię Globalnego Startupu prowadzą:

BŁAŻEJ ABEL (instruktor)

Founder & CEO Landing

Od 9 lat, dzień po dniu, jako Founder i CEO rozwijam Landingi - aplikację SaaS, która pomaga marketerom i właścicielom firm w codziennej pracy związanej ze zdobywaniem nowych klientów.

W tym czasie wraz z moimi partnerami udało mi się zbudować 60 osobowy zespół specjalistów, który dba o to, by klienci z ponad 80 krajów mieli satysfakcję z użytkowania naszych rozwiązań, którzy tylko w 2019 roku wygenerowali ponad 9 mln leadów.

Nasz rozwój został wsparty przez polskie fundusze inwestycyjne. Osobiście uczestniczyłem w 3 rundach inwestycyjnych zakończonych sukcesem, które poprzedziło kilkaset spotkań na różnym etapie (również z funduszami zagranicznymi).

Pomimo popełnionych błędów w budowie startupu, prowadzę swój biznes już blisko dekadę i osiągnąłęm globalny sukces. Chcę podzielić się swoimi sukcesami i porażkami z Tobą, aby Twój startup poradził sobie lepiej, sprawniej i osiągnął szybciej sukces międzynarodowy.

BOGUSZ PĘKALSKI (wydawca)

Co-founder & CEO MailingR

W ciągu trzech lat udało mi się od zera zbudować aplikację SaaS, która jest obecnie w czołówce rozwiązań dla agentów i agencji ubezpieczeniowych w Polsce.

Udało się to osiągnąć w 100% z własnych środków, korzystając tylko ze swojego czasu i umiejętności. Prowadzę również podcast Startup My Way, w którym rozmawiam z doświadczonymi przedsiębiorcami o biznesie, technologii i przyszłości.

Jestem twórcą Akademii SaaS oraz Akademii Globalnego Startupu.

Swój sukces w bardzo dużym stopniu zawdzięczam osobom, które dzieliły się ze mną swoją wiedzą i doświadczeniem. Jestem dumny, że u boku tak doświadcznej osoby jaką jest Błażej Abel mogę dziś podzielić się moją wiedzą i doświadczeniem z Tobą. To ogromny zaszczyt. Osobiście postaram się, żeby ten program wyniósł Twój biznes na wyższy poziom!

Jeżeli chcesz wykorzystać całe nasze doświadczenie w budowie odnoszących sukces fim technologicznych

TO KONIECZNIE DOŁĄCZ DO AKADEMII GLOBALNEGO STARTUPU

Tylko teraz w cenie:

1997 zł
997 zł
(brutto, faktura VAT 23%)

ZAMYKAMY ZAPISY
Wtorek, 13 sierpnia o 21:00

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Dla kogo Akademia Globalnego Startupu?

Program stworzyliśmy z myślą o osobach, które planują budować lub już posiadają swój produkt technologiczny, chcą go rozwijać i skalować, poukładać procesy oraz wyjść z nim na rynki zagraniczne.

Czy AGS jest dla MNIE?

Budujesz lub chcesz zbudować biznes oparty o płatności subskrypcyjne np. SaaS to nasz program to jest MUST HAVE. Subskrypcja zjada świat – zapewne to widzisz, że coraz więcej firm na to się decyduje – to nie przypadek. Nawet jedna rzecz, którą wyniesiesz z programu może zwiększyć Twoje przychody lub zaoszczędzić czasu i pieniędzy na popełnianych błedach wielokrotnie przekraczając koszt dołączenia.

Nie masz jeszcze produktu, ale chcesz mądrze rozpocząć jego budowę od strony biznesowej - zobaczyć czy to się spina finansowo, jaki kapitał jest potrzebny, jak dobrać pierwszych ludzi do zespołu, co mierzyć od samego początku, jak rozwijać firmę.

Chcesz nauczyć się pozyskiwać kapitał. Jeżeli myślisz o inwestycji to sam dostęp dostęp do inwestorskiego networku Błażeja to skarb, sam odbył ponad 100 spotkań i pozyskał ponad 6 mln zł.

Prowadzisz firmę bazującą na usługach i chcesz przejść na sprzedaż produktu. Błażej przeszedł od własnej agencji do aplikacji SaaS, żeby lepiej skalować swój biznes.

Chcesz nauczyć się lepiej zarządzać finansami i cashflow (w modelu opartym o subskrypcje)

Chcesz zacząć pozyskiwać zagranicznych klientów na Twój produkt

Chcesz ruszyć z produktem, który będziesz od pierwszego dnia sprzedawał za granicą (np. w USA) Zamiast zaczynać od Polski.

Chcesz mieć dostęp do całej wiedzy i doświadczenia Błażeja (czyli naszego CEO) w ramach naszej grupy i na spotkaniach live (a jak będzie okazja to i do spotkania “w realu”).

To będzie najlepsza opcja dla:

Startup Technologiczny

Kiedy planujesz budować lub już posiadasz produkt technologiczny i chcesz go rozwijać, skalować i pokuładać swoje procesy.

Bootstrapped i VC Funded

Kiedy planujesz start bez zewnętrznego finansowania (droga Bogusza) lub chcesz pozyskać finansowanie (droga Błażeja).

Startup GO GLOBAL

Kiedy chcesz wejść ze swoim startupem zagraniczne rynki, pozyskać zagranicznych partnerów i rozwinąć swój biznes na skalę międzynarodową.

12 modułów, 140+ lekcji wideo, 10+ bonusów

Nasz 12-modułowy program przeprowadzi Cię przez cały proces budowy globalnego startupu pod okiem doświadczonego CEO i na podstawie jego praktycznego, zdobytego w boju doświadczenia.

Tego się dowiesz:

  • Jak skutecznie pełnić rolę CEO w startupie? Jak budować firmę z wizją nastawioną na podbój globalnych rynków?
  • Czy współpracować z inwestorami, jak z nimi rozmawiać oraz jak przygotować się od strony prawnej?
  • Jak przygotować Pitch Deck, czyli prezentację swojego projektu?
  • Jak planować budżet i cashflow?
  • Jak prowadzić rozliczenia i podatki?
  • Jak testować i zmieniać cennik swojego produktu?
  • Jak określać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)?
  • Jak budować produkt w kontekście biznesowym?
  • Jak budować zespół, jak go skalować i tworzyć wartości firmowe?
  • Jak zdobyć pierwszych 100 zagranicznych klientów?
  • Jak wykorzystać integracje, marketplace'y, współprace i partnerstwa?
  • Jak prowadzić rekrutacje i zatrudnianiać inżynierów, marketerów i sprzedawców?

Agenda Programu
(12 modułów)

  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Kim jest Twój instruktor?
  • LEKCJA 3: Plan gry
  • LEKCJA 4: Wymagania
  • LEKCJA 5: Z inwestorem czy bez?
  • LEKCJA 6: Rola CEO w organizacji
  • LEKCJA 7: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Plusy i minusy pracy z inwestorem
  • LEKCJA 3: Rodzaje inwestorów - kogo wybrać na jakim etapie?
  • LEKCJA 4: Jak wygląda proces inwestycyjny?
  • LEKCJA 5: Gdzie znaleźć inwestora?
  • LEKCJA 6: Jak umówić się na spotkanie?
  • LEKCJA 7: Sposoby wyceniania startupu
  • LEKCJA 8: Inwestor Polski vs Zagraniczny
  • LEKCJA 9: Umowa i Term Sheet - ABC tematów prawnych
  • LEKCJA 10: Najczęściej popełniane błędy
  • LEKCJA 11: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Co to jest Pitch Deck i Elevator Pitch?
  • LEKCJA 3: Struktura prezentacji
  • LEKCJA 4: Najważniejsze slajdy: Customer - Problem - Solution
  • LEKCJA 5: Najważniejsze slajdy: USP - jak się wyróżnić na rynku
  • LEKCJA 6: Najważniejsze slajdy: Model biznesowy
  • LEKCJA 7: Najważniejsze slajdy: Trakcja
  • LEKCJA 8: Najważniejsze slajdy: Go To Market
  • LEKCJA 9: Najważniejsze slajdy: Konkurencja
  • LEKCJA 10: Najważniejsze slajdy: Fundraising
  • LEKCJA 11: Najważniejsze slajdy: Zespół
  • LEKCJA 12: Analiza Pitch Decku - Buffer
  • LEKCJA 13: Analiza Pitch Decku - Mixpanel
  • LEKCJA 14: Analiza Pitch Decku - Airbnb
  • LEKCJA 15: Analiza Pitch Decku - Landingi
  • LEKCJA 16: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Wstęp do modelu budżetu
  • LEKCJA 3: Założenia budżetu
  • LEKCJA 4: Przychody
  • LEKCJA 5: Koszty i Wynagrodzenia
  • LEKCJA 6: Koszty Marketingowe
  • LEKCJA 7: Koszty Projektowe
  • LEKCJA 8: Koszty Stałe
  • LEKCJA 9: Modelowanie wykresów
  • LEKCJA 10: Tworzenie Scenariuszy
  • LEKCJA 11: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Systemy płatności
  • LEKCJA 3: Systemy billingowe
  • LEKCJA 4: Case Study: Płatności w Landingi
  • LEKCJA 5: Podatki
  • LEKCJA 6: Cenniki vs Region
  • LEKCJA 7: Value Metric - Functional
  • LEKCJA 8: Value Metric - Outcome based
  • LEKCJA 9: Jak ustalać cennik?
  • LEKCJA 10: Jak zmieniać ceny?
  • LEKCJA 11: Case Study: Cennik Polisa w Chmurze
  • LEKCJA 12: Case Study: Cennik Landingi
  • LEKCJA 13: Case Study: Cennik Brand24
  • LEKCJA 14: Case Study: User.com
  • LEKCJA 15: Case Study: Cennik Freshmail
  • LEKCJA 16: Case Study: Basecamp
  • LEKCJA 17: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Najważniejsze metryki w SaaS
  • LEKCJA 3: Jak dokonywać pomiarów?
  • LEKCJA 4: Analiza wyników
  • LEKCJA 5: Excel na wczesnym etapie
  • LEKCJA 6: Similar Web
  • LEKCJA 7: Google Trends
  • LEKCJA 8: Build With
  • LEKCJA 9: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: MVP - Minimum Viable Product
  • LEKCJA 3: NPS - Net Promoter Score
  • LEKCJA 4: Jak decydować o priorytetach?
  • LEKCJA 5: Budowanie roadmapy
  • LEKCJA 6: Narzędzia - pomiar eventow
  • LEKCJA 7: Narzędzia - budowanie backloga
  • LEKCJA 8: Narzędzia - prezentacja rodmapy
  • LEKCJA 9: Narzędzia - pomiar NPS
  • LEKCJA 10: Dług technologiczny
  • LEKCJA 11: Fake it until you make it
  • LEKCJA 12: Kopiowanie funkcjonalności
  • LEKCJA 13: Czego możesz się nauczyć od konkurencji?
  • LEKCJA 14: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Hustler - Hacker - Hipster - czyli kompetencje w zespole
  • LEKCJA 3: Struktura zespołu - jak ją stworzyć?
  • LEKCJA 4: Role i Zadania
  • LEKCJA 5: Udziały dla pracowników (ESOP)
  • LEKCJA 6: Skalowanie zespołu
  • LEKCJA 7: Outsourcing vs Inhouse - jak to podzielić?
  • LEKCJA 8: Wartości firmowe - jak zdefiniować?
  • LEKCJA 9: WHY
  • LEKCJA 10: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Jak przygotować proces gdy nie jesteś HRowcem?
  • LEKCJA 3: Zatrudnianie inżynierów
  • LEKCJA 4: Zatrudnianie osób do zespołu sprzedażowego
  • LEKCJA 5: Zatrudnianie osób do zespołu marketingowego
  • LEKCJA 6: Rekrutacja i Praca Zdalna
  • LEKCJA 7: Jak przygotować ogłoszenie o pracę
  • LEKCJA 8: Onboarding nowych osób - o czym warto pamiętać
  • LEKCJA 9: Offboarding - czasami trzeba się pożegnać
  • LEKCJA 10: Rekrutacja - praktyczne wskazówki
  • LEKCJA 11: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Kiedy jest moment by wyjść za granicę?
  • LEKCJA 3: Ustawka
  • LEKCJA 4: Z Agencją
  • LEKCJA 5: Oferta jednorazowa
  • LEKCJA 6: Zagospodaruj niszę
  • LEKCJA 7: Z partnerem
  • LEKCJA 8: Local vs Global od czego zacząć?
  • LEKCJA 9: Strona www globalna czy lokalna?
  • LEKCJA 10: Cennik
  • LEKCJA 11: Support
  • LEKCJA 12: Obserwuj globalną konkurencję
  • LEKCJA 13: Każdy klient na wagę złota
  • LEKCJA 14: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Idea LTD (Lifetime Deal)
  • LEKCJA 3: Appsumo - konstrukcja deal'a
  • LEKCJA 4: Appsumo - przygotowania
  • LEKCJA 5: Appsumo - przprowadzenie kampanii
  • LEKCJA 6: Black Friday - ważna data w marketingu
  • LEKCJA 7: Duże marketplace'y - szybki test na skalowanie
  • LEKCJA 8: Markeplace w praktyce
  • LEKCJA 9: Serwisy z Reviews'ami (opiniami) - jak nimi zarzadzać
  • LEKCJA 10: Serwisy z Reviews'ami w praktyce
  • LEKCJA 11: Zapier - otwórz się na innych
  • LEKCJA 12: Lokalizowanie usługi / strona www
  • LEKCJA 13: Eksperci online
  • LEKCJA 14: Eksperci w praktyce
  • LEKCJA 15: Partnerzy vs Affiliate czym się różnią
  • LEKCJA 16: Grupy na Facebooku / Slack
  • LEKCJA 17: Społeczności w praktyce
  • LEKCJA 18: Praca domowa
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Twój plan działania
  • LEKCJA 3: Wyjście z firmy
  • LEKCJA 4: Polecane materiały
  • LEKCJA 5: Klub Foundera
  • LEKCJA 6: Praca domowa

Lekcje Demo

Moduł 6: Lekcja 5
Co mierzyć w Twoim startupie?

Moduł 8: Lekcja 3
Struktura zespołu - jak ją stworzyć?

Materiały Bonusowe

MICHAŁ KORBA

Co-founder User.com

Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com. Od prawie 4 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com (wcześniej UserEngage) na całym świecie.

branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do banerów wielkości 750×100 pikseli).

Przedsiębiorca internetowy, który rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Gdy ktoś szuka „growth hackera” na Facebooku, to właśnie on często jest oznaczany w komentarzach.

  • LEKCJA 1: Wstęp + demo narzędzia automatyzacji marketingu
  • LEKCJA 2: Personalizacja
  • LEKCJA 3: Automatyzacje SaaS – Marketing
  • LEKCJA 4: Automatyzacje w SaaS – Sprzedaż
  • LEKCJA 5: Support Automation
  • LEKCJA 6: Planowanie, wdrożenie automatyzacja
  • LEKCJA 1: Powitanie
  • LEKCJA 2: Idea, Pomysł, Produkt
  • LEKCJA 3: Model biznesowy / Finansowanie
  • LEKCJA 4: Zespół
  • LEKCJA 5: Marketing / Pierwszy klient
  • LEKCJA 6: Najtrudniejszy moment / Najtrafniejsza decyzja
  • LEKCJA 7: Co dalej? Plany na przyszłość?
  • LEKCJA 8: Rady dla początkujących founderów

Co otrzymujesz poza wiedzą?

Dożywotni dostęp do materiałów, aktualizacji i kolejnych edycji programu. Dostęp do kompletu materiałów 24/7 na zawsze!

Dostęp do społeczności i prywatnej grupy studentów. Poznaj innych CEO, CTO, przedsiębiorców i inwestorów.

Kalkulatory i szablony biznesowe. Budżet, metryki, udziały i inne, szablony, które stosujemy w swoim biznesie.

Wzory umów, szablony dokumentów, regulaminy, polityki prywatności przygotowane przez naszych prawników.

TEAM MATCHMAKING, czyli system łączenia się z innymi uczestnikami w zespoły. Znajdź sobie zaufanego co-foundera!

Moduły bonusowe prowadzone przez founderów i ekspertów. Np. Jak dzięki AI zwiększyć wartość startupu?

Co otrzymujesz dołączając?

Nasz 12-modułowy program przeprowadzi Cię przez cały proces budowy globalnego startupu pod okiem wieloletniego CEO i na podstawie jego praktycznego, zdobytego w boju doświadczenia.

Dowiesz się, czy warto współpracować z inwestorem, a jeżeli tak, to na którym etapie? Jak pozyskać inwestora, jak wygląda taka współpraca (bez owijania w bawełnę), jakie są najczęściej popełniane błędy, jak wygląda proces inwestycyjny i jak podejść do tego od strony prawnej?

Dowiesz się, jak krok po kroku przygotować prezentację swojego projektu (Pitch Deck) i dowiesz się, jak to robią najlepsze startupy na świecie.

Nauczymy Cię, jak podejść do tematów rozliczeń i podatków. Jaki system płatności będzie odpowiedni dla Twojego projektu? Jak ustalać, testować i zmieniać cennik? Jak wybrać biuro rachunkowe, czym jest IP Box i VAT EU?

Zdobędziesz wiedzę na tematy budżetu i cashflow. Dlaczego jest to ważne? Jak opracować założenia budżetu? Czym jest Runway i Burnrate? Jak prognozować i monitorować cashflow?

Dowiesz się, jak określać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), jak dokonywać pomiarów, jak je analizować i jak podejmować właściwe decyzje?

Opowiemy Ci o budowie produktu w kontekście biznesowym (perspektywa CEO). Jak budować roadmapę, jak decydować o priorytetach, jakie zagrożenia niesie za sobą dług technologiczny, czego możesz nauczyć się od konkurencji i czy zasada "Fake it until you make it" działa?

Dowiesz się, jak budować zespół, jakich kompetencji wymaga Twój projekt, jak wygląda struktura zespołu i jak ją tworzyć?

Nauczymy Cię skalowania zespołu, mechanizmu przyznawania udziałów pracownikom (ESOP), czym są wartości firmowe i jak je zdefiniować?

Jak rekrutować zdalnie? Jak przeprowadzić skuteczny onboarding i jak... żegnać się z pracownikami (czasami trzeba).

Zdobędziesz praktyczną wiedzę o sprzedaży globalnej. Kiedy wyjść zagranicę? Jak zdobyć pierwszych 100 zagranicznych klientów? Jak podejść do supportu, by ich nie zawieść?

Opowiemy Ci o praktycznych sposobach na wzrost na zagranicznych rynkach. Czym są i jak przygotować akcje LTD (Lifetime Deal)? Jak i czy warto użyć serwisów typu Appsumo (plusy i minusy)? Jak wykorzystać integracje, marketplace'y, współprace i partnerstwa (Zapier, Amazon, Upwork, serwisy z opiniami, itd.)?

FAQ

Program rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp. Od razu otrzymujesz dostęp do wszystkich materiałów.

Kurs jest w formie wideo oraz w formie audio. Nagrania zamieszczone są na platformie. Po podaniu loginu i hasła masz dostęp do swojego konta. Poza nagraniami wideo dostępne są pliki do pobrania (wzory dokumentów, umów, checklisty, etc).

Otrzymasz dostęp dożywotni do wszystkich materiałów oraz dostęp do wszystkich kolejnych edycji i spotkań z mentorami. Jeśli wybrałeś wariant roczny, otrzymasz roczny dostęp do materiałów.

Tak, za zakup otrzymasz fakturę VAT 23%. Faktura zostanie wysłana automatycznie na adres e-mail podany przy zamówieniu.

Płatność odbywa się przez koszyk MailingR i bramkę płatności Stripe. Preferowaną opcją płatności jest karta, szybki przelew, BLIK. Jeżeli chcesz zapłacić przelewem tradycyjnym napisz na kontakt@akademiasaas.pl

DOŁĄCZ DO AKADEMII GLOBALNEGO STARTUPU

Tylko teraz w cenie:

1997 zł
997 zł
(brutto, faktura VAT 23%)

ZAMYKAMY ZAPISY
Wtorek, 13 sierpnia o 21:00

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy