Lekcja 15: Praca domowa

Wersja audio lekcji

 

Nisza rynkowa (ang. market niche) – określenie oznaczające pewną część rynku, którego potrzeby nie są zaspokojone.

Zadanie domowe

W ramach naszego kursu zidentyfikujemy setki nisz rynkowych, oszacujemy jaki mają potencjał i jakie mają problemy. Zaczniemy od budowy listy nisz.

Brzmi dobrze? No to zaczynamy!

  • Wejdź do naszego arkusza i zobacz jakie nisze są już dodane. Link: ARKUSZ – NISZE
  • Dodaj w arkuszu 10 (lub więcej) nisz rynkowych, których jeszcze nie ma (uzupełnij w oryginalnym arkuszu). To może nie być takie proste, ale proszę Cię postaraj się. (Sam ten proces da Ci dużo nowych pomysłów. Jeżeli masz już gotowy produkt zastanów się czy może on działać w jakichś niszach – w obecnej lub w odrobinie zmienionej formie).
  • Podziel się dodanymi niszami na Facebooku (w formie tekstowej). Użyj hashtagu #tydzień3
  • Rozpocznij dyskusję pod postami innych kursantów, czy podane przez nich nisze mają potencjał? 🙂

Powodzenia! I do zobaczenia w tygodniu 4!