LIVE 25.11.2019 – Lech Kaniuk

Wersja audio (m4a)

Pytania od uczestników:

0:14:50 – Czy zupełnie inna strategia cenowa, niż ma konkurencja, ma sens? (Aplikacja minimalistyczna, dla minimalistów, ale też za niewielkie pieniądze)

0:23:00 – Czy Lead Magnet w formie excela dający część możliwości Aplikacji jest dobrym pomysłem? (Aplikacja dla rolników)

0:37:50 – Dylemat czy dwa różne kanały dystrybucji (źródła) Aplikacji nie wprowadzą zbyt dużego zamieszania dla klientów? (Dodanie do aplikacji webowej dodatkowo wtyczki do Google Sheets i promowanie ich osobno)

0:41:50 – Dylemat: czy robić dwie różne aplikacje na raz, czy wybrać jedną? A jeśli wybrać, to którą? ( 2appki dla grup docelowych „dziadków leśnych” – radcy prawni vs. kluby sportowe)
i powiązane:
0:52:20 – Czy warto szybko zweryfikować rynek aplikacji dla klubów sportowych poprzez zapytanie mailowe, czy są zainteresowani?

0:57:00 – Czy Lech widzi pole do rozwoju aplikacji służącej do raportowania czasu pracy na szwedzkim rynku?

1:08:17 – Dylemat czy kontynuować obecny biznes (aplikacja ecommerce dedykowana dla konkretnej firmy) czy robić coś nowego?

1:17:50 – W jaki sposób weryfikować wielkość rynku?

1:23:25 – Co Lech sądzi o pomyśle biznesu CRM dla restauracji (zarządzanie restauracją, pracownikami, możliwość rezerwacji, zamówień)? Jakie byłoby zainteresowanie taką aplikacją?

1:39:20 – Problem ze współpracownikami (developerzy-freelancerzy), którzy mają niski poziom zaangażowania. (Aplikacja na końcowym etapie, ale potrzebuje szkiców przed oddaniem jej dla klientów). + dodatkowo jak szukać nowej (zaangażowanej) osoby w sytuacji, gdy kończy się budżet?

1:53:18 – Czy dawanie symbolicznych udziałów pracownikom (np. 2%) dobrze wpływa na zaangażowanie, motywację pracowników?

2:04:10 – Czy Lech poleca korzystanie z akceleratorów biznesu, aniołów biznesu?