LIVE 10.12.2019 – Mirek Burnejko

Wersja audio (m4a)

Pytania od uczestników:

0:01:44 – Start dźwięku – oczekiwanie na uczestników. Dowiadujemy się, czemu Mirek jest zmęczony, dlaczego Bogusz ma warunki polowe, luźne powitania i ploteczki.

0:10:35 – Mirek się przedstawia. I przyznaje się do tego, że nie zna się na budowaniu aplikacji, za to zna się na marketingu, sprzedaży i budowaniu społeczności. (a także na delegowaniu i wrogich przejęciach)

0:12:55 – Jak wygląda proces inwestowania w strony internetowe? I czy pomysł zakupu strony jest sensowny? Mirek poleca https://empireflippers.com/

0:18:34 – Jak najmniejszym kosztem czasowym dotrzeć do potencjalnych klientów? + kierunki rozwoju aplikacji (aplikacja Anatola do budżetowania finansów osobistych)

0:34:30 – Jak na etapie MVP zabrać się za ściąganie pieniędzy, stworzenie cennika?  (Aplikacja Wojtka  do tworzenia kursów online z importem z YT lub vimeo – https://dcot.io/ )   

0:48:35 – Jak dotrzeć do „małotechnicznych” klientów? Jak dotrzeć do klientów nie będących w internecie? (platforma do powiadomień/przypomnień o wizytach w gabinetach np. stomatologicznych)

0:54:33 – Porównanie reklam Googla i reklam FB. Pytanie o wrażenia Mirka

0:56:18 – Jak nawiązać relacje z potencjalnymi klientami? (aplikacja dla rekruterów).
Mirek przekonuje do dawania wartości za darmo, aby móc wytworzyć społeczność gotową do zakupu/pomocy.

1:10:45 – Marketing pocztówkowy – jako metoda dotarcia do klientów offline?
Mirek poleca The Boron Letters : http://www.thegaryhalbertletter.com/Boron/BoronLetterCh1.htm

1:13:28 – Jak dotrzeć do klientów z branży rolniczej?  (aplikacja dla branży rolniczej; system do zarządzania stadem krów)
dodatkowo
1:16:15 – Jak postępować, w kontekście jednego konkurenta, który ma lepsze dojście do rynku?

1:26:47 – Aplikacja SaaS tworzona jako spółka z o.o. czy w ramach jednoosobowej działalności?

1:34:17 – Jaki model reklam?Gdzie szukać wiedzy na ten temat?

1:42:00 – Reklamować aplikację pod marką osobistą czy marką aplikacji?

1:47:35 – Jak obronić się przed wrogim przejęciem?

A zaraz po pytaniu o wrogie przejęcia jest luźna, ale bardzo ciekawa wymiana uwag m.in. o odważeniu się by wypuścić aplikację, gdy jeszcze nie jest idealna   

2:04:05 – Jak wyjść za granicę z reklamą?

2:08:10 – Jestem przy tworzeniu aplikacji sam, co pierwsze delegować? (dalej rozmowa o delegowaniu i zadaniach przydzielanych WA/PA ).

2:14:30 – Pytanie z chatu: Tworzenie sieci reklamowej.

Słowo klucz całej rozmowy: inseminacja 😉